Rychlý přístup

Žádost o odstranění

Chci společnost Somfy požádat o zrušení mého účtu a vymazání veškerých mých osobních údajů, které s mým účtem souvisejí.

V souladu s platnými právními předpisy žádám o vymazání mého účtuveškerých osobních údajů o mé osobě obsažených v elektronických a ručních záznamech vedených společností SOMFY.

Vymazání mých osobních údajů bude definitivní.

Jsem si vědom/a toho, že odeslání této žádosti bude mít tyto důsledky: 

  • odinstalování a nemožnost dalšího využívání mých produktů a služeb včetně mých profesionálních služeb zabezpečení (vzdálené monitorování, asistence, nahrávání videa apod.),
  • zrušení přístupu k různým instalacím z mé aplikace,
  • nezasílání upozornění v případě alarmu,
  • vymazání všech videozáznamů,
  • nemožnost pozdějšího vyhledání údajů,
  • zrušení přístupu ke všem mým aplikacím SOMFY (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, e-shop atd.).

Proto nedoporučujeme žádat o vymazání účtu u společnosti Somfy v těchto případech:

  • Mám nějakou nevyřízenou objednávku u společnosti SOMFY. Vymazání údajů nebude mít za následek zrušení objednávky během dodávání, ale může způsobit technické problémy.
  • Chci výrobky nebo služby společnosti SOMFY nadále používat.

Vaše osobní údaje nebudeme moci vymazat také v případech, kdy má společnost SOMFY zákonnou povinnost uchovávat je.

Pokud už nechci dostávat zprávy e-mailem, můžu tady požádat o zrušení jejich zasílání.

Pokud se moje žádost o vymazání týká pouze některých mých osobních údajů, můžu to upřesnit tady.