Rychlý přístup

Která verze zařízení pro domácí automatizaci je kompatibilní s Apple HomeKit?

Každá generace zařízení musí projít specifickým certifikačním procesem.

  • Současný proces certifikace se týká TaHoma® 2. generace, což znamená aktuální verzi, ať už již TaHoma® vlastníte, nebo si pořizujete nové zařízení.
  • TaHoma® 1. generace a Somfy box (oba čtvercového tvaru) a TaHoma® DIN-Rail V1 nejsou kompatibilní.

Nově vyrobená zařízení TaHoma® (včetně zařízení TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2) byla aktualizována tak, aby zahrnovala specifikace HomeKit:

  • Zařízení TaHoma® musí mít certifikát MFI (Made for iPhone, licenční program společnosti Apple).
  • Každé zařízení TaHoma® je opatřeno jedinečným kódem HomeKit (nastavovací QR kód), který zajišťuje propojení se systémem HomeKit.

Kód pro nastavení je k dispozici pod každým zařízením a uvnitř balení.

Pokud již máte doma zařízení TaHoma® (nebo si pořizujete zařízení bez údajů HomeKit): bude fungovat také. Stačí pomocí aplikace TaHoma® navázat spojení se systémem HomeKit (viz návod na HomeKit přímo v aplikaci TaHoma®).