Rychlý přístup

Jaký je rozdíl mezi aplikací Connexoon a TaHoma?

Aplikace TaHoma nabízí zcela nový design a rozhraní. Rozšiřuje také možnosti kompatibility. Již nebudete omezeni na konkrétní kategorii produktů dle varianty aplikace Connexoon (Access, Window, Terrace), ale budete moci využívat kompatibilitu s :

  • Všemi io produkty Somfy, včetně io produktů partnerů (Velux, Renson a další).
  • Produkty partnerů využívajících propojení Cloud to Cloud a IP (Philips Hue, Sonos a další).
  • Možnost připojení "connected" zařízení Somfy (termostat, alarm a kamery, zámek Door Keeper).

 

Objevte všechny možnosti zde:

 

Stále budete moci vytvářet scénáře (manuální, plánované a pokročilé) podle svých přání a zvyklostí, bude je ale nutné znovu konfigurovat. Díky novému rozhraní je to však otázka pár kliknutí.

Některé funkce aplikace Connexoon však nejsou v aplikaci TaHoma k dispozici:

  • Funkce geolokace - zde je možná alternativa pomocí aplikace IFTTT
  • Funkce desetminutového časovače (brána se automaticky zavře 10 minut po otevření).
  • Přizpůsobení ilustrace scény pomocí vlastních fotografií
  • Možnost přehrávání hudby z aplikace chytrého telefonu
  • "Check Home" (funkce umožňující jedním kliknutím zkontrolovat stav zařízení): funkce není dostupná v aplikaci TaHoma, nicméně díky nabídce "My favourites" můžete na první pohled vidět stav svých oblíbených zařízení. Objevte zde: Jak se v aplikaci TaHoma používají oblíbené položky.
  • Zobrazení počasí: počasí se zobrazuje v hlavní nabídce aplikací Connexoon, v aplikaci TaHoma však není k dispozici.
  • Widgety: možnost přidávat widgety na obrazovku chytrého telefonu zatím není v aplikaci TaHoma k dispozici.
  • Kompatibilita aplikace TaHoma s hodinkami Apple Watch (aplikace TaHoma není kompatibilní s hodinkami Apple Watch).