Pro start zadejde PIN kód.
PIN kód
OK
PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
Toto je PIN kód pro aplikaci CONNEXOON. Za účelem aktivace vaší schránky se prosím vraťte o jeden krok zpět a vyberte „Aktivovat CONNEXOON“.
Tímto postupem nelze aktivovat vaši Connectivity Kit.
Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 z mobilu.
Tímto postupem nelze aktivovat vaši Switch.
Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 z mobilu.
Váš Rail Din V2 nelze aktivovat na Somfy Connect. Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 ze svého mobilu.
tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS
tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX
tahoma.pin.wrong_product_BEECON
PIN kód neexistuje. Prosíme o kontrolu a opakované zadání.
PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz
tahoma.pin.unknown_oem
tahoma.pin.wrong_oem
PIN kód je správný. Bohužel došlo k problému v TaHoma® systému, prosím, kontaktujte nás.
Tento box je neaktuální a nelze jej použít
Session has expired, please reload this page
tahoma.pin.already_subscribed_finalised_required
continue
Kde mohu na TaHoma® boxu najít PIN kód?
PIN kód je na spodní straně TaHoma® boxu a je tvořen třemi skupinami čísel.