Pro start zadejde PIN kód.
OK PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz PIN kód je správný, ale není možné tímto způsobem TaHoma® aktivovat. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz Toto je PIN kód pro aplikaci CONNEXOON. Za účelem aktivace vaší schránky se prosím vraťte o jeden krok zpět a vyberte „Aktivovat CONNEXOON“. Tímto postupem nelze aktivovat vaši Connectivity Kit.
Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 z mobilu.
Tímto postupem nelze aktivovat vaši Switch.
Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 z mobilu.
Váš Rail Din V2 nelze aktivovat na Somfy Connect. Stáhněte si aplikaci Somfy Tahoma 3.0 ze svého mobilu. tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX tahoma.pin.wrong_product_BEECON PIN kód neexistuje. Prosíme o kontrolu a opakované zadání. PIN kód je správný a byl již aktivován. Prosím kontaktujte nás na adrese somfy@somfy.cz tahoma.pin.unknown_oem tahoma.pin.wrong_oem PIN kód je správný. Bohužel došlo k problému v TaHoma® systému, prosím, kontaktujte nás. Tento box je neaktuální a nelze jej použít Session has expired, please reload this page tahoma.pin.already_subscribed_finalised_required
continue

Kde mohu na TaHoma® boxu najít PIN kód?

PIN kód je na spodní straně TaHoma® boxu a je tvořen třemi skupinami čísel.